Jebuuu ^^ Mie sain iha uuden kaktuksen! Se on joku joka kasvaa n. pari metrii korkeeks ; ) Ja se on...Kiharainen  : D Apua! Taidan olla piikkiaddikti : DDDDD Mutta nyt meen ridaan kepsuil... Tai siivoomaan huonetta... Ei kyl kumpikaa kiinnostas x D Moidpooo !

xoxo

Giaara