Jeij! En tiedä ketkä kaikki on kokeilleet jo zumbaamista, mutta jos et; kokeile ihmeessä! Ekalla kerralla(jos olet tälläinen pulla kuin minä) tulee muuten kova hiki! Mutta oli muuten kivaa.. Kyljet+selkä paskana ja seuraavana päivänä uudestaan = selkä paskana ; ss Mutta niin..
Oli jännää Hanskuliiden synttäreillä; Sane+Apina; Sane; "älä sinä siinä siun kyynärpäälläs kolhi!" A: "no enhä minä ees koskenu siihen!!" "no kyllähän koko ajan!" minä:"no minäpä kosken nyt teidän molempien.. käsiä, joten älkää valittako!" :D Hauskaa piste com.. Ja Venzlavazilidankowi oli melkein koko ajan hiljaa..Ja miun selitys Hanskun siskolle(HS);
"Niin siis mieki värjään punaseks syksyllä, eikai haittaa?"
HS: "No eikai.. miten punaseks? Sano sävy, ai tästäkin vielä punaisemmaks?"*naurua hieman*
*naurua*"no en minä tiedä..mahdollisimman kirkas"*naurua edelleen*
HS: "eli? sano joku esine vaikka joka on sen värinen!"*naurua*
"en minä..-"
Hansku nostaa kirsikkatomaatin ylös ja sanoo "LUULTAVIMMIN tämän värinen!" "JUUUUU!" *naurua kaikilla*
Jännääää ees?? Mut oli kivaa ( ; Ja nyt pitäs mennä kouluunkin.. Hmm, jos ei ketään haittaa, muokkaan hieman tota mun musalistaa tuolla oikealla, et siinne tulee sit 30Stm mää.. ; D Nams <3 mut meen kouluun nyt..
xoxo,
Giaara
Kommentit