Jeij! En tiedä ketkä kaikki on kokeilleet jo zumbaamista, mutta jos et; kokeile ihmeessä! Ekalla kerralla(jos olet tälläinen pulla kuin minä) tulee muuten kova hiki! Mutta oli muuten kivaa.. Kyljet+selkä paskana ja seuraavana päivänä uudestaan = selkä paskana ; ss Mutta niin..

Oli jännää Hanskuliiden synttäreillä; Sane+Apina; Sane; "älä sinä siinä siun kyynärpäälläs kolhi!" A: "no enhä minä ees koskenu siihen!!" "no kyllähän koko ajan!" minä:"no minäpä kosken nyt teidän molempien.. käsiä, joten älkää valittako!" :D Hauskaa piste com.. Ja Venzlavazilidankowi oli melkein koko ajan hiljaa..Ja miun selitys Hanskun siskolle(HS); 

"Niin siis mieki värjään punaseks syksyllä, eikai haittaa?"

HS: "No eikai.. miten punaseks? Sano sävy, ai tästäkin vielä punaisemmaks?"*naurua hieman*

*naurua*"no en minä tiedä..mahdollisimman kirkas"*naurua edelleen*

HS: "eli? sano joku esine vaikka joka on sen värinen!"*naurua*

"en minä..-"

Hansku nostaa kirsikkatomaatin ylös ja sanoo "LUULTAVIMMIN tämän värinen!" "JUUUUU!" *naurua kaikilla*

Jännääää ees?? Mut oli kivaa ( ; Ja nyt pitäs mennä kouluunkin.. Hmm, jos ei ketään haittaa, muokkaan hieman tota mun musalistaa tuolla oikealla, et siinne tulee sit 30Stm mää.. ; D Nams <3 mut meen kouluun nyt.. 

xoxo,

Giaara