Tässä yksi tarinoistani; hevostarina, joka kertoo Eliah tytöstä(Elly) ja hänen friisiläisestään Clair De Lunasta(joka on ranskaa ja tarkoittaa Kuutamoa) ja mitä kaikkea..Tapahtuukaan ?? : D Tässäpä on ^^BTW! Se ei olle valmis viellääää... ;333 Joten SRY : DDD:
Luku 1
Tammikuu
”Jumppetsuikka, Luna!” huusin friisiläiselleni. Tipuin suoraan karmeaan lumipenkkaan ja niskani oli täynnä lunta. Nousin kiroten ylös, kirosin koko matkan, mutta olen sitä mieltä, etten aio kertoa tässä mitä minä selitin…