Etusivu
| Nettikasinot Parhaat nettikasinot Suomalaiset nettikasinot Uudet nettikasinot Pikakasinot Kasinobonukset Ilmaiskierrokset
| Selaa blogeja | Rekisteröidy

Kirjaudu

Eclipse of the heart

tiistai, 19. helmikuu 2013

Broken


 

 

Jaa
Lähettänyt: giaara - 19.2.2013 klo 10.42
Tunnisteet:
  • Links

    • Nightwish - official website
    • Irina
    • Seinäruususen tyyliin!
  • Blogi-arkisto

    • 2011 (16)
      • Kesäkuu (1)
        • Voiko ihminen enää seota enempää ?
      • Huhtikuu (3)
        • Good morgon
        • Hyvää Pääsiäistä!
        • Huomenia!!
      • Maaliskuu (1)
        • Näin tälläisenä hiihtoa inhoavana tyyppinä..
      • Helmikuu (4)
        • Blogia uudistettu!
        • Pleaseee let me sleeeepppp!!
        • Here we R again !
        • Riisiä ja kanaa <3
      • Tammikuu (7)
        • Mm-mminäkin hirveesti sinua.
        • HeiHEI!
        • Huomenta!
        • Let's Zumbaahh!!
        • jes
        • Mmmm!
        • Hei.
    • 2010 (19)
      • Joulukuu (9)
        • Merry Christmas to everybody : )!
        • Ikuinen jälki sinusta minuun jää
        • Heei : ))
        • : ))
        • Väsymys iski...
        • <3
        • Wuhuu!.. Haista pas
        • Jiha!
        • "Wou.Ootko onnelline?" "No oon..Vie takas"
      • Marraskuu (10)
        • I love U my boy <3
        • *irvistys ja kuristus*
        • ...
        • (Pelle&Aapo)Rakkautta ja (kaktus)piikkilankaa >8)))
        • Parakaya Eli Papy
        • I laaaaaaaavvv raiding <3
        • MoroMou!
        • Ja paskat
        • Jebuu !!
        • Heloota !
  • Sivut

    • Broken
    • Kuutamo
  • Tagipilvi

    (: -_-\'\' Apollon BrunoMars Friends Heppa KIRJAT!! Kaya, PP ja Tehikset LeffaAddikti Peeta Sanemuru Snoww Tehotytöt,Papy ja PP askfjnn entiiäyyayaa zumbahahahaaah

  • Henkilötiedot

    Ajatuksiaan purkava ihminen..jaah, Purkaa ajatuksiaan? Tässä blogissa.
    Asun jossain päin Pohjois-Karjalaa ja harrastuksenani on ratsastus,elokuvat,piirtely,pianon soitto ja lukeminen. Elokuvat ovat tulleet vuoden 10-11 vaihteessa hyvin lähelle sydäntäni, ja pidänkin niistä nykyjään arvioita pieneen kierrevihkoon :)
    Iloinen uutinen niille epäonnekkaille, joilla on uhmaikäinen pikkuveli perheenjäsenenään, minulla on uutinen; minullakin on sellainen ja välillä toivon, että saisin asua Siperiassa 6 vuotta ja tulla takaisin.
    Aihetta olisi ehkä varoittaa kiroilemisesta.. Joskus sillon vuonna nakki ja keppi tuli noiduttua hieman enemmän ja nyt siitä on tullut ns. "pahe" tai paremminkin "tapa" nojaa..Anyway, pitemmittä puheitta toivotan sinut tervetulleiksi tähän matalaan.. sivustooni? Pitäkää hauskaa :)
    -Jessie
     
    Ainiin, en ole päälle 20 vuotias. Joten perWerssit pysykää loitolla, en kaipaa teidän paskoja mielipiteitä.

Tietoa Vuodatus.netistä | Rekisteriseloste | Käyttöehdot | Yhteydenotto

Powered by Vuodatus.net