Huhh-hui! Hieman väsyttää, Iira lähti n. tunti sitten... Ja tuli takaisku! Vituttaa kun ei voi valvoa, ilman et väsyttäs! (Jacob tuu tänne, herätä miut)
Päivän sanat:
Mun sydän ei toimi enää niin kuin ennen
Ei, se ei toimi enää niin kuin sen odotetaan toimivan
Sen syke suuntautuu nyt aivan toiseen suuntaan Mut sä et sitä huomaa
Ei, et huomaa
Mun kädet ei toimi enää niin kuin ennen
Joskus tuntuu kuin niissä ei ois tuntoa ollenkaan
Ne sivuilla roikkuu vaikka tulet minuun kiinni
Mut sä et sitä huomaa
Et kai tahdokaan
Mun silmät ei löydä sinua niin kuin ennen
Katse harhailee vain yhteen pisteeseen, nauliutuu
Hymy useammin toisaalle suuntautuu
Muttet sitä huomaa
Mitä se tarkoittaa?
Silti rakastan sua enemmän kuin ennen
Irina I love U oikeesti! Voi kamala! Mut hei en unoha kavereitani vielä ; ) Veljen synttärit oli today. Hieman liikettä oli talossa! Oli kummitädit ja -sedät ja ukit ja mummot.... Hyvä ettei naapurit jo ollu : D Väsyttää siis ihan ketusti! Mutta valvon väh.24... Yritän... Entiiä : D Katon Epäilykseeennn!! <3<3<3<3<<33 Katoin jo eilen mut ainahan mä jaksan Jacobia kattooooo <3<3<3<3 NamNami!!! Mutta eipä muuta..
Mut hei, ajattelin laittaa tänne jonkun tarinan... Tyylillä vampyyri : D
Joo ainou, oon hieman yli-vampyyri : D
xoxo,
Giaara
Kommentit