välillä ei tiiä kusettaako vai ei kuseta nää.. ja mie en kattonu leffoja tnään.. tosi kiva
xoxo,
Giaara
maanantai, 3. tammikuu 2011
välillä ei tiiä kusettaako vai ei kuseta nää.. ja mie en kattonu leffoja tnään.. tosi kiva
xoxo,
Giaara
Ajatuksiaan purkava ihminen..jaah, Purkaa ajatuksiaan? Tässä blogissa.
Asun jossain päin Pohjois-Karjalaa ja harrastuksenani on ratsastus,elokuvat,piirtely,pianon soitto ja lukeminen. Elokuvat ovat tulleet vuoden 10-11 vaihteessa hyvin lähelle sydäntäni, ja pidänkin niistä nykyjään arvioita pieneen kierrevihkoon :)
Iloinen uutinen niille epäonnekkaille, joilla on uhmaikäinen pikkuveli perheenjäsenenään, minulla on uutinen; minullakin on sellainen ja välillä toivon, että saisin asua Siperiassa 6 vuotta ja tulla takaisin.
Aihetta olisi ehkä varoittaa kiroilemisesta.. Joskus sillon vuonna nakki ja keppi tuli noiduttua hieman enemmän ja nyt siitä on tullut ns. "pahe" tai paremminkin "tapa" nojaa..Anyway, pitemmittä puheitta toivotan sinut tervetulleiksi tähän matalaan.. sivustooni? Pitäkää hauskaa :)
-Jessie
Ainiin, en ole päälle 20 vuotias. Joten perWerssit pysykää loitolla, en kaipaa teidän paskoja mielipiteitä.
Kommentit