Mummolassahan tässä ollaan : D Yritetään vaivaisesti ladata shockwavea,javaa ja chromea :DD Aika jännää piste com... iiruski meillä täällä ; ) ja pakotan sen kohta meneen miun heikkohermoisella kepsulla Firillä >8)))) namskuuu.. Heh.. Tänään oltiin myöskii ratsimas, ja menin Tamul.. Jes!! iira oli Kapulla... Hypättiin siinä ja Kapu meni n. 90 cm esteen yksittäisenä tostanoinvaann!!! jumankavita :DDDD Ja Tamu.. SEmmone saatanan höyryveturi oli että oikeesti joku vitun ravurijarrutuspiti tehdä :,o
Btw, HanHani, kerta joka päivä käyt, saat kommata jtn >8)) siehän halusit miun kirjottavan useimmiten ; oo
Että just, ridekään ei meinaa toimii kunnolla että hiemanko vituttaa -.- JeS!
Mut nyt, Moio!!
xoxo,
Giaara
Kommentit